Szkolenia polecane | |
Obsługa klienta - kursKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - warsztatyKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - treningKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjamiKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving cCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...) Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1580.001501.00 zł 1846.23 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Opole, Opolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%) -10% |
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%) -10% |
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty (...) Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Sprzedaż - techniki i strategie sprzedaży - kursKM Studio - szkoleniaSzkolenie sprzedaż ma na celu zapoznanie Uczestników z procesem sprzedaży od momentu przygotowania i planu do momentu zakończenia transakcji. Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia Biznesowe obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.